Alla inlägg den 23 mars 2018

Av myrealworld - 23 mars 2018 09:50

Livet just nu är inte vad jag trodde att det skulle vara. Iofs är det aldrig det men såhär hade jag aldrig kunnat tänka mig att det blir.
Vår bebis har det extremt tufft med andningen och min upplevelse är att de vårdinsatser vi sökt oss till har inte tagit hans mående på allvar så istället har jag sprungit på varje boll som läkare har tyckt varit en bra ide just för dagen.
Jag är såklart tacksam att de försökt hitta olika lösningar men inget har gett resultat.
Vi sover urdåligt (knappt inte alls).
Hamnar i vuxenkonflikter och jag blir ngn jag ogillar.
Stora Barnen saknar min närvaro och hur mkt jag än kämpar så räcker jag inte till.
Jag orkar inte med mig själv och det gör att jag slutar leva som jag önskar.
Känslorna blir för många och för starka och känslan av att stå ensam slår hårt mot mig.
Jag har resistens men vissa stunder rasar min mur.

Jag måste orka, en dag till. Varje dag.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards