Alla inlägg den 10 januari 2018

Av myrealworld - 10 januari 2018 11:27

Igår var barnen på föris och fritids. Första gången på väldigt länge. Det var en hit även om de båda var skeptiska till det hela.
Jag sov en timme extra och sen dags för att ta mig till globen för samtal.
Tog en snabb promenad upp. Solen i ansiktet, power i benen som brände av de snabba stegen och kall luft i lungorna.
Väl framme droppade svetten längs ryggen och jag kände mig lycklig.
Tänkte på att jag för två månader sedan var väldigt orörlig i kroppen. En bra graviditet i jämförelse med de andra men ändå stor och otymplig.
För 6 veckor sedan öppnades hela magen upp och idag går jag som om inget har hänt.
Kan en önska sig en mer magisk kropp? Jag lovar att ta hand om mig själv på bästa sätt.
Äta bra, röra på mig och fortsätta jobba med insidan.

Efter samtalet mötte M upp mig för lunch.
Blev en bowl på freshii och sen en promenad hem.

I natt blev det inte mkt sömn och jag vaknade förbannad.
Aja det gäller att variera känslolivet.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards