Alla inlägg den 6 januari 2018

Av myrealworld - 6 januari 2018 23:59

Inatt var kämpig, egentligen inte mer kämpig än ngn Annan men det blev liksom den natten som fick sömnbägaren att bli helt tom.
Vi hamnade i säng mkt sent eftersom vi vuxna behövde lite tid för prat.
Lite tid att prata med varandra och låta tårarna komma och låta tårarna torkas av varandra.
Bebisen vaknade 2 timmar efter att jag lyckats somna och var redo för mat.
Först tutte och sen flaska och sen blöja och sen knorr i bebismagen (försök att rapa) bebis med täppt näsa. En timme och ngt senare lyckades vi somna om.
Bitterheten mot min partner som sover varje natt anade inga gränser. Jag tänkte liksom svart samtidigt som jag tycker att denna sömnlösa bitterhet är rätt ful när den visar sig tryne.

Jag fick lite sovmorgon men vaknade sur och hostig. Åt ingenting, drack kaffe, tog med mig min mellis ut och var borta två timmar. Sen släppte det allt eftersom.

Nu behöver jag komma i säng för att inte göra om det hela. Även om jag hade behövt gråta en skvätt även inatt.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards