Alla inlägg den 26 september 2017

Av myrealworld - 26 september 2017 22:41

Jag började helgen med att möta upp L för att käka och gå på stand up och se Nour.
En sån mysig kväll efter en ansträngande arbetsdag. Stand up:en var fantastisk och både jag och L satt gråtandes kvar i salen efter föreställningen.
När jag kom hem var fredagsmyset igång och svärisarna hade anlänt.

På lördagen tog vi oss till skogen och plockade en hel den trattisar. Jättemysigt och kul att det ändå fanns massor att plocka.
Självfallet skulle jag stå på ändan så jag fick även med mig ett rejält blåmärke.
Jag och M hann även ta oss till Sickla och Big Baby för att inhandla vagnen.
Tur det är löning snart måste jag säga, fy fasen vad dyrt det är med vagn men också så trevligt.

Söndagen var jag helt slut men fick med mig barnen och svärmor till Lilla kvarholmsparken. En ny och superhärligt park i strålande sol var perfekt.
Kom även iväg på träning senare på kvällen.
Sedan var den helgen över.
Imorgon är det onsdag och dags för ny vecka för beben.
Inte långt kvar nu... imorgon väntar även ett läkarbesök på Globen. Hoppas på att få bra stöd.


Nu är det dags för lite vila!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards