Alla inlägg den 12 september 2017

Av myrealworld - 12 september 2017 23:34

Vi har pratat om en resa för bara oss och i lördags kom vi äntligen iväg.
Vi flög till Palma Mallorca och Alcudia. Resan gick hur bra som helst men när vi kom fram så var vädret mulet och inte alls som vi tänkt oss. Hotellet, zafiro bahia, var inte fräscht alls och min tröskel var nådd.
Dagen efter, fortsatt dåligt väder, försökte jag/vi det yttersta för att göra dagen bra.
Tredje dagen sken solen och äntligen fick vi hänga vid stranden och lapa sol och bada.
Idag har det varit mulet och blåsigt men vi bytte rum där det finns jacuzzi som gick att värma så där har vi hängt.

Andra gången på Mallis, alcudia och jag är inte impad. Nu vet vi det.

För övrigt börjar jag bli ordentligt stor nu och det är jobbigt att ta sig framåt.
Tur jag inte behöver gå längre sträckor.

Thats all from vacation

[Bild]

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards