Alla inlägg den 15 augusti 2017

Av myrealworld - 15 augusti 2017 23:04

Superkänslig, hyperkänslig, tänkare, grubblare mm kört barn har många namn. Jag kallar mig själv det mesta för att mina egenskaper.
Jag känner in andra som den svamp jag är och det görs på nanosekunder. När jag plockar upp negativism lägger jag det Direkt på mig själv och försöker intala mig att hens issues beror på ngt som har med mig att göra.
Detta tröttar ut mig mer än mkt annat. Jag slår ner på mig själv och alla mina sinnen dagligen utan anledning.
Jag vet om att alla inte kan älska alla.
Jag älskar definitivt inte alla men jag försöker jobba på att uppföra mig kring människor oavsett. Ni ska veta att det är en jäkla utmaning... pjuh.
Jag lyckas inte alltid men jag försöker.

Jag försöker även landa i att jag inte behöver ta ansvar för att andra människor beter sig illa.
Jag behöver inte vrida det mot mig själv även om det triggar och kittlar mig inifrån till att göra det.
Jag behöver inte agera på andra människors idioti.
Jag behöver inte heller sänka mig själv dit de befinner sig. Jag siktar högre än så.

Med det sagt ska jag fortsätta utveckla mig själv.

Ciao

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards