Alla inlägg den 27 april 2016

Av myrealworld - 27 april 2016 22:43

Kvinna gudinna va folk kan vara klantiga och idiotiska.
I mitt jobb är det inte bara kidsen som behöver stöd, de vuxna skulle behöva mkt stöd och omtanke för att gör kloka val. Ibland blir jag förundrad över hur vissa aldrig tycks mogna och förstå vissa saker bättre.
Hursomhelst...
Beben är sjuk igen. Jag lär vab:a imorgon och sen är det fredag igen. Det går så fort nu.

Känner ni av pollen? Jag känner mig konstant förkyld, fast aldrig tillräckligt...hatar den känslan men undrar om det är förkylning eller om det är pollen.

I helgen blir det lugnt för oss, säger ju alltid men det slutar ändå med äventyr. Ska iväg med vår storis på ngt bara vi, käka och bio är ju rätt awesome.
Juste, sen är det Valborg. Titta på eld och frysa, sounds like a plan.
Kommer ägna min fältarvän en tanke.

Gonatt på er

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards