Alla inlägg den 2 april 2016

Av myrealworld - 2 april 2016 00:09

Andra dagen av penicillinkuren och jag känner mig redan lite bättre. Så skönt tycker jag.
Tur att det inte snöade idag som de förutspådde. Kidsen med vänner fick en härlig stund i solen med lek och bus. Välbehövligt!

Jag tog även ett stort beslut idag och känner mig så nöjd med det.
Efter lång tid och många besökta affärer hittade jag äntligen det jag sökte. Tack älskade Anna för att du har tagit dig tiden och för att du fanns med mig idag, It was a moment to remember.
Nu är det bara resten kvar, tur det är långt till september.

Min storis hade även sin första sleep over här ikväll. Jag får panik över den dagen han ska sova hos andra... Mamman är tyvärr inte redo (ej heller barnet som tur är).
Det var iaf hur coolt som helst. De myste i soffan framför en film, mumsade chips och sedan somnade se på tre sekunder. Mysisar!

Imorgon kör vi lekland! Wihooo

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards