Alla inlägg den 8 mars 2016

Av myrealworld - 8 mars 2016 13:07

Ja, nu syftar jag inte på serien utan på mitt eget tillstånd.
Jag har haft feber non stop i tre dagar, 40 grader plus och som lägst 38,5.
Har knappt kunnat resa mig upp och när jag har gjort det har jag blivit illamående och huvudet har hotat med att sprängas.
Jag vet att influensan är hemsk men detta har varit en näradöden-upplevelse.

Nästa år blir det definitivt en spruta mot denna skit. Det är lätt värt de hundringar sprutan kostar.

Idag är det iaf internationella kvinnodagen och jag vill höja mitt glas och hylla alla kvinnor (med eller utan snippa) som har kämpat, krigat och fört våra positioner framåt.
Tack vare den kampen står vi där vi gör, vi har grundläggande rättigheter men är långt från jämställda.
Denna dag är en påminnelse om allt det som gjorts och det vi har framför oss.

Min kamp är uppfostra mina barn med en feministisk värdegrund. Det är min framtid och deras sunda värderingar behövs.
Ngt annat vore helt galet.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards