Alla inlägg den 1 mars 2016

Av myrealworld - 1 mars 2016 23:03

Idag kom beskedet och trots att jag trodde mig vara förberedd så rann tårarna en lång stund.
Fick stänga in mig på mitt kontor och låta det komma.
Jag sörjer inte det uppenbara, att döden hör till livet utan saknaden av att inte kunna tänka på en annan människa som levande mer.

Vissa människor kommer in i ens liv och lämnar små fotsteg trots att de stannar en längre stund medan andra kommer in i ens liv kort tid och lämnar stor tomhet.
Jag kommer minnas dig med värme och jag är tacksam över att känna sorg för då vet jag med all säkerhet att du påverkade mig.


Sådan var min dag. Mellan tårarna kom även positiva besked från annat håll. Livets gång...

Imorgon kommer min mamma, jag längtar efter henne.
Jag vill också säga att jag är tacksam över er vackra människor som förgyller min tid här på jorden.
Ni är viktiga! Och jag hoppas att ni vet om det.
Tid och rum är människans begränsningar... Vi behöver ta vara på den tid vi har tillsammans. Ge kärlek och erbjuda varandra det lilla vi har att dela.

Spill inte tid på trasiga människor, relationer, negativitet och annat som begränsar dig och får dig att tvivla.
Släpp och låt gå. Låt allt flyga fritt vidare och ägna tiden åt dina egna vingar.


Vila i frid härliga, varma och genuina människa!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards