Alla inlägg den 29 februari 2016

Av myrealworld - 29 februari 2016 23:18

Tog liiiite sovmorgon och kom in senare till jobbet, det är ju trots allt sportlov.
Dagen har gått och mellan jobb har jg druckit kaffe med fina kollegor, planerat och babblat i telefon.

Åkte hem och hämtade mina juveler, lagade mat, nattade och sen iväg på träning. Bröst och triceps blev det idag och eftersom jag har ökat massor i vikter känns ju passen av på ett helt annat sätt.

Imorgon kör vi simning om storis vill. Jag tänker inte tvinga honom igen... Det var inte okej.

På onsdag kommer min älskade mamma! Som jag längtar efter henne.
Det ska bli mer än fint att ha henne här.

Av myrealworld - 29 februari 2016 00:01

Lyckan är ju såklart total 90% av tiden när en är förälder men de där övriga 10% pratas det inte om.
Jag pratar gärna om det... Men när de somnat har jag glömt det.
Nattningen tog iaf mer än en timme idag. Alltid ngt.
Den stora kan knappt ligga still och den lilla har massor att berätta.
Det är ju förstås gulligt men inte när en har suttit i mörkret 1 timme.

Min helg har varit fullt upp.
I lördags hade vi baby shower för en vän. Det var lyckat och bäst av allt var att hon var glad.
Sedan var det fullt hus till sena timmen... Jag var så trött att jag knappt visste vad jag hette.

Idag har vi tagit det lugnt. Stora och Mathias gick iväg På äventyr medan jag och mini vilade en timme. Sedan var vi alla ute en sväng i sjöstan.
När vi kom hem riggade jag storis favvomat och sen drog jag till gymmet för ett kort cardiopass.

Resten vet ni ju om.
Godis och en galen film.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards