Alla inlägg den 24 januari 2016

Av myrealworld - 24 januari 2016 22:33

Vi (jag) vaknade (gick upp) sent. Mini väckte mig av att ligga och sparka högt på täcket och prata om bl.a Sin pyjamas.
Efter frukost tog jag mig till gymmet för lite yoga, jag är ju som känt inte helt 100 men lite yoga kan ju inte skada tänkte jag.
Träffade min bästa Anna där och vi gav oss på brottsplatsen.
Jisses, kvinnagudinna va tufft det var.
Mina armar tog slut 10 min in i passet och min stelhet var inte från denna planet.
Allt jag gjorde smärtade i bröstryggen och i bröstkorgen...(jag fattar att de hänger ihop).
Så, jag är ju inte den som inte hoppar på en utmaning! En gång i veckan blir det ett yogapass.

Sedan har vi varit hemma, storis har varit hängig och haft lite feber. Vabelivab väntar oss imorgon...wihoo
Bror och syster var på besök och matlådor förbereddes inför veckan.

Jag har hämtat hem denna helg! Så skönt att tänka till och värdera. Så nyttigt att försöka förstå saker men också förstå hur sakernas tillstånd påverkar mig.
Nu kryper jag ner och tankar massor av sömn.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards