Alla inlägg den 21 januari 2016

Av myrealworld - 21 januari 2016 23:22

Imorgon är det fredag och ännu en vecka har passerat.
Jag har haft massor att göra och dagarna har knappast varit trista.
Har dock varit sjuk. Ont i bihålorna så jag knappt vetat vad jag ska göra av mig själv men utan snor och elände.
Bara ont och att jag låter risig.
Hm...en slutar inte förvånas över hur många olika varianter av förkylning det finns.

Jag ska ha en "lugn" helg. Jag vet hur såna brukar bli...härj och sen är det söndag men jag ska försöka.
Ett pass blir det iaf med min vän Anna. Yoga och allt, har hon önskat.

Saknar även min raring Lisa. Hundra år sedan och det enda som har förändrats är att jg saknar henne mer. Annars finns hon med mig varje dag!

Har ni kramats idag?
De började prata på jobbet om att det skulle kramas men icke... Fy för det!
Ngn berättade även att en kunde kramas med främlingar på pendeln vid ngn grej...hur funkar människan liksom?!
Jag kramade mina barn, några fina barn på jobbet och min man.

Nattinatt på er

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards