Alla inlägg den 4 januari 2016

Av myrealworld - 4 januari 2016 22:37

Idag kom vi iväg till Eksjö och resa gick mkt smärtfritt.
Endast ett stopp på Max, där vi åt lite och sedan raka vägen till svärisarna.
De hade ordnat med julmat och det var både gott och mysigt.
Sedan kom även tomten! Barnen fick massor av leksaker och jag fick fina Mateus fat.

Snart är minisemestern över och jobbet knackar på.
Det blir bra att komma tillbaka för att ordna med lite och sedan söka jobb på allvar.

Ska även ta tag i kosten nu när jag återgår till jobb. Inga fler luncher i skolmatsalen...det stör magen för mkt. Blir genomtänkta matlådor som förser kroppen med bra näring.

Må gott!

Av myrealworld - 4 januari 2016 17:04

Blev inget Eksjö idag, ngt kom emellan.
Istället har jag legat i sängen mestadels och tagit det lugnt. Knappt kollat ut genom fönstret.
Imorgon försöker vi komma iväg. En dag kortare men det blir säkert bra.

Nattinatt och dröm fint

Av myrealworld - 4 januari 2016 00:07

Blev inget Eksjö idag, ngt kom emellan.
Istället har jag legat i sängen mestadels och tagit det lugnt. Knappt kollat ut genom fönstret.
Imorgon försöker vi komma iväg. En dag kortare men det blir säkert bra.

Nattinatt och dröm fint

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards