Alla inlägg den 1 januari 2016

Av myrealworld - 1 januari 2016 22:18

Nuså har ett nytt år börjat.
Jag har varit helt slut idag, mindre bra tecken på ett oskrivet blad.
Vi hann ju med en hel del här på slutet.
Natten innan nyår var Mathias uppe och kräktes...stackarn. Jag blev väckt 11 gånger av både barn och man (inget ovanligt för vår familj).
På nyårsmorgonen klagade storis på magont och en tim senare spydde även han.
Jihoo...magsjuka på nyårsafton tänkte jag!
Jag drog iväg på en shoppingrunda och tog en kaffe med M.
Sedan hann jag med ett gött pass på gymmet och däremellan pussade jag mina älsklingar.
Som tur var visade det sig att de antagligen hade blivit matförgiftade och idag var de båda pigga och glada.
Min älskade syster och hennes kille vågade sig hit och firade nyår med oss och det kändes fint.
Vi åt god mat, dessert, spelade spel och kramades på 12slaget.
Sedan bums i säng...

Idag har jag varit död, så trött och utmattad.
Storis har lekt med vänner, Mathias har pluggat och jag kollade serie medan beben sov. Sedan tog vi oss ut en sväng och andades frisk luft.
Nu ska jag och Mathias kolla en skräckis och äta granatäpple!

Gott nytt till er alla

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards