Alla inlägg den 6 september 2015

Av myrealworld - 6 september 2015 21:24

Sov knappt ngt i natt.
För många tankar och känslor som flög runt i mitt inre likt en tornado.
Dessa stunder innebär många slag mot mitt inre. Stunder som dessa hittar jag inte ut trots att jag försöker sortera tankarna. Egenvärdet och självkritikern går många ronder.

Jag sov intill barnen, det hjälper mig. Lugnar och påminner om att jag skapat de finaste som finns.
Jag har gjort mitt allra bästa när de gäller mina juveler.

Jag är trött på att vända mig ut och in för andras välbehag. Jag känner till många som knappt reflekterar över det de spottar ut samt hur de beter sig. Så varför ska jag bända varje ben i kroppen för att passa in i andra människors känslomässiga titthål?
Fuck that.
Jag är jag och jag är beredd att möta människor i mycket MEN bara så länge de gör detsamma för mig.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards