Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av myrealworld - 16 augusti 2015 23:22

dåså...
Imorgon ska inskolningen av beben sätta igång och jag känner mig förvirrad över sakernas tillstånd.
När?hände?detta?

Han blev nyss till i magen och nu ska han skolas in och bli ett förskolebarn.
Jag kanske är i chock trots att jag har förberett mig noggrant.

Jag minns när Stickan visade ett plus och lyckan var gjord.
Jag minns hur jag ständigt hängde på SöS för att kolla om hjärtat slog (från v 6 på fröet mitt). Vilket det gjorde.
Trots att alla läkare "varnade" mig om att jag ev inte skulle klara denna graviditet så fortsatte fröets hjärta att slå stadigt.
12 veckor gick och oron blev ngt mindre.
Till den dagen du knappt rörde dig i magen och jag fick åka till Sös i ren panik men där låg du...lugn men med stadigt hjärta och hår som fladdrade på ultraljudet.

Du kom till oss tidigare än tänkt (likt din bror) och från första sekund jag såg dig visste jag att du var tänkt för oss.
Två timmar på uppvaket var en evighet från dig men jag uppdaterades med bilder på ett vackert barn som jag skapat.

Som jag älskar dig lilla älskade beben.
Livet utanför magen var inte lika lugnt som i och vi har fått se efter dig hela tiden.
Du har väldigt lite sömnbehov och mat känns ju inte så viktigt heller.
Ditt senaste intresse är djur (hundar, katter, änder, fåglar, kaniner, getter, myror, larver osv). Att få klappa dessa är ju det bästa som finns.

Hur som helst förgyller du mina dagar med din uppenbarelse och jag är så otroligt lycklig över att Du valde mig.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards