Alla inlägg den 24 juli 2015

Av myrealworld - 24 juli 2015 23:36

Efter frukost, packning och fixåtrix var vi äntligen på väg.
Stannade till i kista för att handla sånt en äter med sina nära och kära samt lunch och sen iväg till Falun.
På em har vi hängt (och träffat pappa), fikat, ätit och bara njutit.

Det är märkligt hur bra en kan må kring människor som ger en kraft och energi. Älskar min familj!

Imorgon väntar intervaller i skogen och sedan blåbärsplock om det finns ngra.

Av myrealworld - 24 juli 2015 00:11

Mamma och jag åkte till Sickla för att kolla en ryggsäck till min storis.
3 timmar senare och typ 5 påsar rikare kom vi hem med allt möjligt.
Kidsen fick påfyllning i garderoben och jag fick lite nytt inför jobbstart.

Har hängt ute med kidsen på em, tvättat och bara varit.
Sen em kom jag och syster iväg på ett ryggpass på gymmet (saknade Anabanana dock) och sen hade mami gjort mat som hela familjen intog, sida vid sida! Älskar det!!

Imorgon åker vi till Dalarna och hänger där ett tag.
Tar livet som det kommer.
Kära Malin, har du tid för en kaffe så är jag i närheten. Iaf till torsdag nästa v.

Nattinatt lovers

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards