Alla inlägg den 21 juli 2015

Av myrealworld - 21 juli 2015 23:54

var så brutalt trött och slut i kroppen idag men min vilodag är imorgon såå det var bara att dress:a om och ge sig av.

På vägen till gymmet spelade jag the Doors, break on through och blev så peppad och glad. Nostalgitrippen var onådig. Den låten lyssnade jag på i gymnasiet och strax efter...ett tag sedan med andra ord.

Sprang 5km på löpbandet på hastighet 11-11,5 vilket var skönt men min uthållighet är inte lika ball.
Lyssnade vidare på grymt bra musik: Calvin Harris, how deep is your love.
Matt simmons, Catch and release.
Zara Larsson, lush life.

Allt gick superbra förutom 15 min på crosstrainern som fick avbrytas halvvägs pga tristess.

Min rygg är väldigt fin....så ni får lite ryggbilder!

Av myrealworld - 21 juli 2015 16:59

Ingen sommar här så långt ögat kan nå. Alla moln bildas tydligen här och stannar över Sverige.
Jag har visserligen befunnit mig i solen 2v men jag känner redan oron över hur långt det är till nästa solsemester.
Våra dagar flyter ihop i ett och på ett sätt är det fint och på ett annat sätt känns det jobbigt att tiden rinner iväg.
Snart dags för jobb. Vardag. Rutiner och tidsbrist.

Imorgon åker vi till grönan med storis. Idag körde vi bio.
Lite "happenings" för vår förstfödde. Nästa år får beben också hänga på.

Jag är fortsatt sliten, i kroppen och i hjärnan. Jag behöver vila från omvärlden eller berusa mig i champagne och dansa bort natten. Kan inte bestämma mig för vilket som är bäst?!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards