Alla inlägg den 7 juli 2015

Av myrealworld - 7 juli 2015 12:55

...och jag är fortfarande dålig.
Igår åkte vi in till Quiron, ett stort sjukhus i Torrevieja.
Efter två dygn av feber och en demonisk huvudvärk pallade jag inte mer. Kunde knappt titta för att det kändes som att ögonen skulle poppa ut.

Vi fick komma till akuten. De ville såklart ha referensnummer från försäkringsbolaget innan de la upp mitt ärende. Hejja, jag stod där och svettades som ett djur och huvudet dunkade. Mathias ringde och fick fram ett nr relativt smidigt och sen var det bara att vänta.
Kom in efter 30-40 min. Väl inne dröjde det ytterligare 30 min innan läkaren kom.
Läkaren tittade snabbt i mina öron och i min hals och därefter konstaterade att jag hade en halsinfektion (?!?). " jag skriver ut antibiotika".
Meeen jag känner ingenting i halsen, och vad har min extrema huvudvärk med halsen att göra, försökte jag.
Fick i all hast till svar att en kan få hög feber och huvudvärk för och sen kommer smärtan (?!??).
Jag har haft halsfluss innan och jag har fått ont som fan i halsen.
Men aja, hen hade inte tid.

Åkte därifrån med ett recept och inga prov tagna. Nada.

Denna huvudvärk alltså, skulle ge nästan vad som helst för att slippa känna av den.

Har ju känt av en konstig lukt inne i rummet vi sover i. Försökt vädra och dammsuga osv men inget har hjälpt och dessa har min huvudvärk varit som värst när jag lagt mig eller precis vaknat.
Började undra om det är kopplat till lukten och idag när vi kollade under sängen (där de har förvaring) hittade vi en Ikeapåse med ngt som ser ut som smutskläder och en annan påse med smutsiga skor.
Och lukten/stanken var vidrig.
Äckligt som fan och jag blev helt jävla galen.
Skrev ett mail till ägaren och förklarade hur det låg till. Jävla idioter!

Hoppas för allas skull att min huvudvärk inte är ngt bestående.

Febern har sjunkit ngt (idag iaf) men min skalle är inte okej än.

Så idag blir det inomhus och kolla på L Word

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards