Direktlänk till inlägg 31 maj 2015

Min helg

Av myrealworld - 31 maj 2015 21:37

myspys tänker ni?

Igår började dagen med att jag och Mathias rök ihop. Stackars mamma fick lyssna på eländet till öronen trillade av.
Sedan gick hon och jag iväg på egentid. Så jäkla underbart att få ENSAMtid med min älskade mami.
Sedan hem igen och tröttheten (denna jävla trötthet som har mig i sina klor sedan 1,5år tillbaka) kom som ett brev. Jag ville bara lägga mig ner och gråta. Jiddret med Math fick fortsätta ett tag till.
Kl 17:40 stressade vi in till stan för att äta en romantisk middag nu när vi väl hade barnvakt. Trötta och slitna var förnamnet (iaf jag) så efter bubbel och mat var jag redo att åka hem (2h senare).

Idag var en bättre dag. Fick äntligen krama min mami på morsdag.
Blev själv uppvaktad med teckningar och blommor och ett par solbrillor.

Drog mig bokstavligt talat till gymmet och körde ett kortare cardiopass.

Nu kollar vi på film och äter pipas.

 
 
malin

malin

31 maj 2015 22:27

Åh,, tack snälla, skönt höra även ni ryker i hop,,, fast att ni ändå tar er tiden med varandra,, det ska jag ta lärdom av,, mys att få umgås med mamma på mors dag,, kram till DIG världens bästa mamma :)

http://mamma-till-4bloggplatsen.se

myrealworld

31 maj 2015 23:33

Åh fina, vi rycker ihop/har asjobbiga dagar med vår minitonis/tröttnar på varandras engagemang osv. Men jag är också glad att vi kom iväg.
Det behövs när allt är sådär jobbigt.
Kram och grattis på din dag supermomy!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myrealworld - 28 januari 2019 23:46

Hej vänner! Jag kommer sluta blogga här och istället skriva på www.Tolou.se Min blogg har alltid fungerat som min ventil då jag började blogga när jag led av min depression för snart 10 år sedan. Jag har mått bra av att dela mina tankar och d...

Av myrealworld - 25 januari 2019 19:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1254608282"

Av myrealworld - 24 januari 2019 10:01

Vi har haft en fördjävlig höst med alla tänkbara sjukdomar. M har drabbats hårt och varit sjuk lääänge. Igår fick läkarna napp och det visar sig vara Twar. Han har nu fått ny medicin och jag hoppas så att han ska tillfriskna. Han har haft hög feb...

Av myrealworld - 1 januari 2019 01:23


Vid matbordet kring nära och kära gick vi laget runt och alla fick berätta det bästa med 2018. Några berättade om nya anställningar, andra om ett mer hälsosamt liv och min syster om att hon slutade röka. När min tur kom var det för privat att dela ...

Av myrealworld - 17 december 2018 10:57

Efter min penicillinkur och en sjukdomsperiod på ca 9 veckor var det dags för vår stora som åkte på halsfluss och fick ta två antibiotikakurer då de gav honom fel första gången. Sedan var det dags för M som nu är inne på sin fjärde vecka av sjukdom...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards