Alla inlägg under april 2015

Av myrealworld - 2 april 2015 20:31

Kan ibland känna mig lat som förälder när det kommer till högtider.
Jag borde köpa påskägg och klä ut kidsen och låta dem knacka dörr men det blir aldrig av.
Ett, för att min fina familj med mostern (barnens) i spetsen får jämt presenter och pengar i överflöd.
Så även vid högtider som påsk.
Men idag köpte vi en kombinerad legobok till storis och mini ska få kastruller och sånt från Ikea när vi är där nästa gång.

Och att påska har aldrig intresserat mitt barn. Klä ut sig, ja. Men att knacka dörr, not som much.

Vem bryr sig om prestationer när barnen mår bra.

Av myrealworld - 2 april 2015 00:02

Så vad gjorde jag idag?

Jo, vaknade och drack kaffe.
Gick till gymmet och körde ett stenhårt rygg-och bicepspass och avslutade med 10 min kräksjobbiga intervaller.

Gick hem och duschade, hämtade syrran. Matade beben, packade och kom iväg.
Körde till Maserskolan och inväntade rätt klockslag för att kliva på och prata om mitt yrke med ett gäng kids.
Kul och spännande att vara på mammas jobb.

Åkte hemåt och på Ica fick storis ont i magen. Det blev värre och värre och han hann bara kliva in på toaletten hos mamma innan han kräktes som en tok.
Panik och magont. Däckade i soffan och vaknade 23:30 och var superpigg.

Jag är helt slut och ska krascha i sängen nu.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards