Alla inlägg den 27 april 2015

Av myrealworld - 27 april 2015 23:32

My lover's got humour
She's the giggle at a funeral
Knows everybody's disapproval
I should've worshipped her sooner

If the heavens ever did speak
She's the last true mouthpiece
Every Sunday's getting more bleak
A fresh poison each week

Dessa rader i låter Take Me to church har jag fastnat för. Målande beskrivning av en orädd, normbrytande, annorlunda människa.
Min tolkning av orden.
Sån vill jag vara, modig i hjärtat och stark nog att vara annorlunda i stunden och för alltid följa hjärtats röst.

Nu nattsuddar jag för att landa i tankarna.
Jag är makalöst trött i kropp och själ.
Noll energi.

Imorgon är en lång dag med mkt att göra. Pjuh.

Av myrealworld - 27 april 2015 17:52

Uppe tidigt för nya utmaningar.
Vackert med våren och underbart att solen börjar värma.

Tog min storis med mig till biblioteket för att lämna och låna nytt.
Passade även på att kika på att träden som står i full blom i sjöstan.

Efter att ha matar beben drog vi ner till tezykuri för lite lunch. Sååååå god sushi.
Stannade i lumaparken för lite skoj innan vi drog till sickla för att handla lite till resan.

Nu ligger jag i sängen och är helt slut. Får bli ett sent cardiopass idag.



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards