Alla inlägg den 24 april 2015

Av myrealworld - 24 april 2015 23:39

sket sig!
Bebisen vaknade 05:30 och höll sig typ sysselsatt med både det ena och det andra fram till 05:55 då jag insåg att det var bara att kliva upp.
06:10 satt vi i soffan (beben och jag) och kollade judge Judy.

07:30 snubblade beben och slog i huvudet och skrek så högt att math vaknade.
08:00 fick jag gå in och lägga mig en stund. Satte kl och vaknade 1,5 timmar senare och det kändes som jag hade dött och återuppstått.

Skit i morgonpromenaden!!!!
Vi åt frulle, la beben, dammtorkade, sköljde av blommorna, lagade mat till beben, matade beben, dammsög lägenheten, åt lunch och sedan gick jag till träningen med Anabanana.

Vi körde rygg och biceps. Lite lamt men jag är ju fortfarande "på väg tillbaka".

Lekte på gården med kidsen och väntade in mamma.
Sedan gick vi och åt vår fredagsmiddag på Pong. Mysigt att få bjuda ut mami och slippa laga mat efter denna dag.

Av myrealworld - 24 april 2015 00:38

Morgonpromenad i skogen efter lämning. Lite mer kläder idag så jag slapp frysa.
Köpte en fin fin buske till balkongen och beben har redan ryckt av en massa blad.
Tvättade en galen hög med kläder. Sov med beben och sket i träningen då jag kände mig orklös.
Inga problem, kan ju knappt gå efter gårdagens benpass.

Det blev grillpremiär och jäklar vad gott det var. Firade även att det var storisens "fredag" med att göra nyttiga chokladbollar. Gottigt!!

Har sökt jobb och slipat på cv:t.
Att vara arbetslös efter föräldraledighet är ingen hit. Jag är så stressad att jag knappt kan andas.
Kul mamma. Nej.

Imorgon kommer mamma men innan ska jag hinna städa och träna. Hejja mig!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards