Alla inlägg under mars 2015

Av myrealworld - 2 mars 2015 00:22

Om en kunde checka in alla sjukdomstillfällen på en sickbook som en checkar in sina aktiviteter på fb skulle jag ev bli medveten om exakt hur ofta mina kids är sjuka.

Februari har varit in sickness and on för oss.

Beben, som varit sjuk i en vecka, blev idag sämre och plus:ade på feber (vilket han aldrig har).
Juste, plus två kaskadkräks två nätter i rad.
Storis som var sjuk förra veckan blev sämre igår och drog på sig en jobbig hosta.

Inget andrum utan bara baciller i överflöd som avlöser varandra.
Jag ger upp. Orkar inte.
Hur fan gör alla som har fler än ett barn? Sorry, ett sjukt barn är semester. Punkt.
Hur orkar ni när dessa perioder kickar in?

Jag väntar bara på att jag och/eller Mathias ska rasa ihop.
Vore ju juicy.

Hann iaf med träning (om än ngt seg) och fika med min fina Linda.
Härligt att få umgås med fina vänner både på träning och lite fika.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards