Alla inlägg den 30 mars 2015

Av myrealworld - 30 mars 2015 23:50

Har känt mig glad idag.
Känner mig ofta glad och tillfreds Men när jag kommer till insikt kring skavande känslor är det som att jag återfår balans inuti mig.
Jag fick gå och träna tidigt idag då min sambo tog över tidigare.
Körde ett stadigt benpass och jag har redan träningsvärk...hejåhå!

Gick sedan och hämtade min juvel på fsk och imorgon hoppas jag på att få loss lite egentid med honom.
Blir ju lätt kaotiskt när mini är med.
Hörde av Mathias att beben var på strålande humör imorse och när storis kom upp sprang beben fram och kramade om sin storebror två ggr.
Hur gulligt är inte det?
Men när hans pappa frågade om han ville ha ett till syskon svarade han bestämt "Nej".

Btw så har min vän Anabanana nu sign:at upp sig på mitt gym så att vi kan peppa varandra till grymt starka kroppar. Let the fun begin!

Av myrealworld - 30 mars 2015 00:19

Idag möblerade vi om lite här hemma och vår lille bebis fick flytta in till storebror. Sånt borde ju inte vara jobbigt men jag har separationskris. När blev min bebis så stor? Åååhh
Inatt är min natt och jag hoppas det ska gå bra (fördelen med att ha spjälsängen i samma rum är att en slipper springa).

Igår när jag var ute på min promenad så tänkte jag att jag bara har ögon och energi till mina kids.
Fört blev jag hur galen som helst i andras barn och fann deras graviditet helt super spännande.
Nu är jag väl inte så intresserad men jag glädjs åt dem!
Små bebisar är söta och gulliga och mysiga men jag har inte ett behov av det då jag har mina godingar att älska till döds. Vilken hemsk människa jag låter som.

Om vi håller oss friska åker vi till Falun på onsdag och stannar över påsk. Blir trevligt att mysa i Dalarna!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards