Alla inlägg den 22 mars 2015

Av myrealworld - 22 mars 2015 23:36

Min älskade stora unge är så otroligt vis och "spot on" ibland att jag blir galen av kärlek och ömhet.
Ikväll vid läggning låg han som vanligt och vred sig när det var dags att sova (vi hade då pratat en stund och sedan läst en bok).
Jag frågade honom efter en stund vad det var.
Fick till svar att han tänkte och därför inte kunde ligga still.
Frågade då om det var ngt särskilt han tänkte på och fick till svar efter lååååång betänketid:
"Mamma, hmmm....allt är ju särskilt".

Exakt så är det min älskade unge.
Du lär mig nytt varje dag och ofta lär du mig det jag redan bör veta.

Varje tanke är ju särskild på sitt sätt. Därför kräver den eftertanke.

Jag svarade honom att han hade helt rätt och lät honom tänka ifred även om läggningen tog extra lång tid.

För er som undrar så har jag valt att vara kvar med mina barn i rummet tills de somnar. Det passar mig och även dem.
Vi har testat 5-min och allt skräp som finns men detta var det bästa och jag ger fan i att ungen är stor.
Kommer göra det så länge han vill och behöver!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards