Alla inlägg den 19 mars 2015

Av myrealworld - 19 mars 2015 14:36

Min bebis (som vill testa allt, även alla virus) har blivit magsjuk.
Diarré som vi först trodde berodde på tänder men icke. Fontänkräks och diarréblöjor var 30:e minut tyder på annat.
Fy fan va äckligt det är! Vi har städat och tvättat till förbannelse.
Så obeskrivligt äckligt när ens lilla exorcist-kräks mitt i natten och det känns som att det är kräks överallt.
Usch...vi är i en dimma.
Vi fick en p-bot (händer sällan), jag trodde jag hade tappat bort min plånbok men hittade den i bilen för att sedan tappa bort p-boten som jag höll i.
Allt är så oklart och jag kommer inte på ngt sätt att få energi och sömn.

Den stora är förkyld igen och min fråga är när den här skiten ska ta slut.
De hinnerliksom inte repa sig mellan gångerna.

Det blir ingen Falun och jag är så ledsen för det. Hade verkligen velat träffa mina föräldrar och fira Nouroz med dem.

Vi blir hemma och repar oss istället.
Härligt inlägg? Nja...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards