Alla inlägg den 12 mars 2015

Av myrealworld - 12 mars 2015 23:31

Så, igår när jag och Mat la oss och hann precis somna vaknade beben och var missnöjd.
Jag vjussade och la till rätta. Missnöjet övergick snabbt till gallskrik som slutade med tre timmars ilskeskrik så fort beben lades ner i sin säng. Världens jäkla kamp.

Gissa om vi var helt slut imorse?!

Jag fattade knappt vad som hände och kände mig galet förfärad över hur envis mitt lilla barn kunde vara.

Idag undrar jag om detta uppror kan ha förstärkts av dessa jävla kindtänder.
Usch och fy för den hemska natten.

Storis fick efter sitt dramatiska uppförande (jag är såååååå svaaaag, kommer aaaaaldrig släppa dig mamma) stanna hemma.
Vi lunchade men min mamma som var i stan och det var såååå mysigt.

Sedan fikade vi och till sist fick jag hänga med min Anabanana på gymmet. Vi gick loss på våra ben och jäklar vad kul vi hade därefter. Gapskratt åt knasiga grejer.

Gonatt på er lovers

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards