Alla inlägg den 28 februari 2015

Av myrealworld - 28 februari 2015 13:12

Tidig morgon med minibullen idag som även fick med sig storpyret. Vi softade till pappan gick upp och gjorde frulle till oss.

Nu har jag precis avslutat ett pass på gymmet.
Rörlighet, löpintervaller och stretch.
Många onda ställen i maskineriet som skulle behöva mkt kärlek.

Min lilla familj är i stan och hänger men snart ska jag hämta dem så vi kan käka ngt gott ihop.

Av myrealworld - 28 februari 2015 00:04

Såg trolljägarna igår och blir mörkrädd för alla galningar som sitter bakom skärmen och förpestar andras liv.
Hur fungerar det i deras skallar? Hur kan en vara på ett sätt i det verkliga livet för att sedan sitta vid tangentbordet och spy ur sig diverse hot/glåpord och andra olämpligheter.
Jag blir så fruktansvärt besviken över mänskligheten att jag saknar ord.
Det en inte kan yttra IRL bör en verkligen inte yttra på nätet. Enkel regel alla borde ha!!! Vuxna som barn då det tycks vara flertalet vuxna som sitter och beter sig illa på nätet.

Hur som, mitt mission idag gick helt okej. Jag gjorde det!
Imorgon tar vi helg och tränar lite.

Tröjan här nedan vill jag HAAAAA!
Bara så ni vet

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards