Alla inlägg den 15 februari 2015

Av myrealworld - 15 februari 2015 20:52

Denna helg har varit mkt kul!
Fredagen var ju som nämnt storisens dag. Vi sjöng för barnet, presenterna öppnades och sedan myste.
Jag hann köra ett pass och Mathias fixade med tårtan.
Vi lunchade på tezykuri här i Sjöstaden då sushi är storisens favoritmat. Sedan åkte vi till sickla och bowlare.
Alla nöjda i väntan på att momo, farmor och farfar skulle dyka upp.
När alla var på plats åt vi god mat, tårta och fortsatte fira.
Festligt nog tog mamma kidsen så vi kunde sova ostört, L Y C K A!!!

Lördagens plan var att gå på date med min sambo på Enskede värdshus. Mycket nice att få umgås, prata och dricka Cava och äta gott.
Dessutom hade han köpt ett par lyxiga hörlurar till mig som jag nu kan ha på träningen.
Efter brunchen kom bonusfamiljen och vi samlades kring allt fika jag bakat hela veckan.
På kvällen drack vi lite vin och umgicks.

Idag, söndag, har vi varit ute i kylan en sväng och sedan vinkat av våra fina föräldrar. Tomt blev det efter dem.
Avslutade helgen med ett pass på gymmet, rygg och bröst och mage.

Nu lite film innan vi kraschar i säng.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards