Alla inlägg den 3 februari 2015

Av myrealworld - 3 februari 2015 20:55

Nör jag och beben var på väg till förskolan för att hämta storis gick en pappa med sitt barn bakom oss.
Barnet frågar pappan om han vet vem som var den första människa på jorden.
Kort paus och sedan säger pappan:
-nej, vet du?
Barnet svarar att hen vet.
Kort paus och pappan frågar sedan vem den första människan var.
Barnet svarar stolt att det var en kille.
Pappan säger väldigt snabbt:
-hur vet du det? Har ngn sagt det?
Sedan säger pappan:
-det är ju inte logiskt för han som var först måste ju haft en mamma.

Jag ville vända mig om och säga att det var så bra resonemang men hann bara vända mig och ge ett stort leende.

Helt fantastiskt.

Av myrealworld - 3 februari 2015 10:25

Har typ inget att skriva om här känns det som. Eller jo, klart jag har en hel del jag skulle kunna avhandla här men det känns högst olämpligt.

Vaknade trött även idag. Jävla kroniskt tillstånd att befinna sig i.
Min högra axel har börjat krångla nu och det är smärtsamt.
Igår bar vi kylskåp i två timmar så det har inte gjort det bättre.

Hm .... Vad mer ska jag gnälla om?!
Det faktum att jag inte tar mig tid att söka jobb.
Att jag är bara lagom stressad.
Hm vad mer.
Nu räcker det, ska kolla Girls medan beben sover. Älskar Girls.


Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards