Alla inlägg den 31 januari 2015

Av myrealworld - 31 januari 2015 23:53

En lär sig om sig själv varje dag.
Idag gick det upp för mig att jag är otroligt lättpåverkad.
Jag är till lags allt för mkt för att låta bli att påverkas av människors shit.
Det slår mig ofta efteråt att människors världsbild ofta får vara rådande och därmed känner jag mig snuvad på min upplevelse.

Jag tar hänsyn, rättar mig efter och låter de som behöver det mest ta allt för att sedan stå kvar och känna att jag missat allt.

Så känns det nu. Visserligen här i denna stund men varför ska det behöva vara så?! Jag har två underbara barn, en fantastisk sambo och min mamma/pappa jag skulle hälsa på och umgås med en, EN, helg.

Detta tröttar ut mig till max. Det gör mig ledsen och så besviken.
Men visst, allt är relativt och det är alltid sämre för ngn annan. Även här hos oss.

Dags att lägga sig. Behöver pausa lite och återhämta mig från shit som jag låter gå förbi obemärkt.

Av myrealworld - 31 januari 2015 10:33

Kör en utmaning i 30 dagar plankan.
Lat som människan är tar vi ju oss inte tiden att stå i plankan lite varje dag. Så detta borde göra susen.
Mkt teknik och massor av envishet tog mig igenom 2:30 min i torsdags!!!

Kör plankan med mig idag.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards