Alla inlägg den 23 januari 2015

Av myrealworld - 23 januari 2015 21:44

Körde ett tufft benpass (favorit of all)! Stapplade bokstavligt talat ut från gymmet. Snubblade men hann fånga mig själv, så jäkla kul!!!
Älskar att köra ben. Stora muskler som kräver mkt styrka och som går relativt fort att forma.
Sånt gillas!

Så this ass i built by me!!!


Av myrealworld - 23 januari 2015 11:33

Jag är helt uppe i serien Girls.
Så fantastiskt bra och rätt. Vi snackar inte sex and the city girls utan helt vanliga människor som går igenom livet och allt som hör till. Jag har gråtit av skratt flera ggr. Love it!!!!!

Annars är livet sig likt.
Hängde med fina Tawar häromdagen. Bubblade (pratade) och blev även då upplyst om saker jag valt att vara blind för. Nästan alla omkring mig säger samma sak om samma sak....intressant va.

Sedan kört en del akupunktur.
Mkt träning och pratat med min bästis i luren. Hoppas jag snart får träffa henne och Baby N.

Idag är det bad som gäller, i Gustavsberg. Kidsen lär tycka att det är mysigt och jag ska försöka hänga mkt i bubbelpoolen/bastun för att mjuka upp spända muskler.

Ikväll äter vi Mathias goda pizza! Längtar.

Hoppas ni alla får en fin helg

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards