Alla inlägg den 13 januari 2015

Av myrealworld - 13 januari 2015 23:31

Mysdag med mysmatte.
Halvlång promenad på morgonen efter lämning och sen häng här hemma.
Beben har vilat och tagit igen sig så hen kan röja på natten.
Träning blev det också! Bröst och rygg, inte mina favvo muskler men idag var det bra flås.

Städa/skura/tvätta Hanns också med.
Wihuuu!

Imorgon kör vi KS i Solna och sedan Ikea om jag fixar det.

Av myrealworld - 13 januari 2015 11:31

Mathias skulle lämna in en hemtenta idag så han pluggade hela kvällen igår. Då passade jag på att lägga mig tidigt och få in lite fler sömntimmar.
Tji fick jag!
Beben var orolig och vaknade till hela tiden. Grät, gnydde, tappade nappen osv.
Efter 30 min tog jag upp lillen och tänkte att det blir lättare att somna.
Det hjälpte inte. Vid tolv var jag ett vrak som hade fått ihop 20 min sömn.
Här var jag beredd att lägga ut beben på blocket.
Matade på, bytte blöja och gjorde ett nytt försök. Halv ett somnade barnet.
Jag var då helt förstörd. Spänd i kroppen och omöjligt att varva ner.
Somnade själv halv två och blev väckt kl sex.

Jag vet inte vad problemet är men allt jag vill är att ibland få sova sex timmar relativt oavbrutet.
Det vore en dröm.

Vi kämpar på. Bebens sömnbehov kanske ökat i tonåren...who knows?!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards