Alla inlägg den 7 januari 2015

Av myrealworld - 7 januari 2015 22:42

Idag hade jag tänkt att vi skulle ut och kolla rean men vi började med att vila på fm och sedan var det lite sent då vi hade tid på Bvc.
Beben hade vuxit som han skulle och sedan avslutades besöket med två sprutor i vardera lår. Stackars lilla bebis som fick ordentligt ont och tycktes vara öm även nu på kvällen.

Sedan var vi bara hemma och beben fick vila både beben och kroppen.

Jag gick sedan iväg och körde ett lätt pass. Kom sedan hem och åt en god middag med familjen.

Nu har vi kollat klart på The judge och det börjar bli dags för sängen.

Av myrealworld - 7 januari 2015 18:46

Körde en dag med general motors detoxen och efter träningen gav jag upp. Vem gör så mot sig själv, till er som fixar det...big up!
Jag gjorde det inte.
Usch!!!

Av myrealworld - 7 januari 2015 00:12

Idag var det dags för hemfärd.
Vi sa hejdå till smålänningarna och åkte tillbaka med en fullpackad bil.
Det gick bra även denna gång. Båda barnen fixade bilresan utan 75 stopp.

Har sett fram emot rutiner och vardag. Det har sin charm och jag behöver komma igång med kost och träning igen efter ngra välbehövliga frossar veckor.

Ser även fram emot inplanerade resor detta år. Mysigt att ha sånt att längta till.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards