Alla inlägg den 29 september 2014

Av myrealworld - 29 september 2014 23:25

Det har gått bra! Över förväntan.
Båda hans pedagoger var sjuka idag men det gick vägen ändå.
Storisen hittade kompisar på nolltid och jag bara fanns i bakgrunden.
Sedan bröt vi i tid innan det hann bli tråkigt. Resultatet blev ett barn som inte ville hem :)

Ngra iakttagelser jag vill dela med er:

Barn är fantastiska och så öppna för nya människor. Kravlöst nyfikna på varandra.

På vilan däremot var det vissa delar av nyfikenheten i barn som blev lite crazy.
En femåring med napp trodde hen var en dinosaurie...och ville helst lägga sig i personalens skrev/bakdel.
En annan åt snorkråkor medan sagan om Alfons gick på högvarv.
En tredje låg med ena handen innanför alla klädlager och utforskade sin rumpa med fingrar och hand för att sedan lukta på fyndet.
Hm....

Min syster är härlig när hon med gapskrattet i halsen säger "barn behöver utforska världen och det är mysigt att ta på sig själv".

Jasåatte...

Såg även en kompis som gick fram till min juvel och ömt blåste på det ställe som han gjort illa sig på.

Barn är spännande.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards