Alla inlägg den 26 september 2014

Av myrealworld - 26 september 2014 23:49

Okej hörni!
Anna B avslutade sin challange med bravur. Inget socker, inget chips och snacks, inget vitt bröd.
Mary har avslutat sin no sugar och kvar är jag, anna G och Malin.
Dock är det lite oklart när det ska avslutas.
Ursprungligen utmanades en att hålla detta i 21 dagar.
Sedan kom jag (lite halvt) med budet: september ut.
21 dagar innerörat ett avslut på söndag 28/9. Så på måndag är ni fria att gotta er.
September ut innebär ett avslut på tisdag.

Malin och Anna; Allt efter söndag är bonus så bestäm själva!!!
Nu är det inte långt kvar hörni!
Jag längtar som 17, efter allt gott.

Nästa challange uppmanar jag ngn av mina vänner att dra igång.
Dock lite vila och gottande emellan.

Av myrealworld - 26 september 2014 23:39

I säng 23:30. Crazy stuff det här med Falun.
Vi landade här efter en resa på fem timmar. Blev direkt omhändertagna av mamma som fixade te och mys på nolltid.
Direkt avlastning då kidsen sprang (och kröp) efter henne var hon än gick så jag och Mathias landade i en hög framför tvn och tittade på strunt innan vi begav oss down Town Falun.
Strosade och glodde mest i ca en timme och sedan hem till familjen igen.

Vi har ätit mat, umgåtts och babblat.
Beben slocknade som vanligt och storisen slocknade rätt sent.
Båda ligger bredvid mormor och här ligger jag och Mathias alldeles ensamma. Utan barnsäng och barn.
Åh va skönt det ska bli att få sova.
Kroppen behöver det...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards