Alla inlägg den 9 september 2014

Av myrealworld - 9 september 2014 23:27

Då var denna dag slut.
Jag hade en ganska lugn dag med min bebis. Min syster valde att hälsa på och ta beben medan jag körde ett benpass på gymmet.
Tack söstra mi!

När min stora kom hem gick luften ur mig igen. Fick höra om karate och att sand hällt på honom. Samma barn, problemet kvarstår.
Jag känner mig inte hoppfull. Imorgon ringer jag runt igen. Japp, de tröttar inte ut mig.
Mathias hade tagit ett snack med ungen och klargjort ännu en gång vad som gäller.
Jag blir matt!

Vi tog igen oss, stärkte och pushade.
Mitt barm har förlikat sig med situationen och bryr sig knappt.
Jävlaskit

Åkte sen in till stan och träffade min Lisa. Åt, pratade och tankade energi med skrattet nära och ögonen som då och då svämmade över.
Som det ska vara.

Juste, fick i mig 1 liter vatten idag.
Fick ni?
Lunch åt jag lchf lasange.
Mellis lite frukt
Middag en cesarsallad
Och kvällsmellis: youghurt med frön och nötter.

Faaaan core challange dag två måste göras.

Av myrealworld - 9 september 2014 10:12

Igår blev inget som tänkt.
Jag glömde av att få i mig minst 1 liter vatten.
Var för sliten för att träna och somnade istället med bebisen i famnen.
Började känna mig frusen och gick heller inte iväg till gymmet på kvällen.
Äsch, ny dag nya tag.

Första dag av challangen avklarad. Hur gick det för er?
Jag åt gröt till frukost, utan äppelmos.
Sedan yakiniku till lunch.
Ngra torkade aprikoser och ngra naturella nötter till mellis.
Paj till middag och sedan yoghurt med frön och nötter till kvällsmellis.

Idag blev det fyra ägg till frukost.

Har varit på möte på båtklubben (förskolan) gällande det som händer storgoset.
Lät de prata om sina strategier och hur de ska hitta andra vägar.
Mitt enda krav var nolltolerans kring våld. Mitt budskap har gått fram då jag sist pratade med bitr. Förskolechef visade jag lite av hur långt jag är beredd att ta detta.

Jag ger dem en chans! En.
Sedan mörklägger jag deras verksamhet. Om det inte blivit bättre.

Träffade ngra andra föräldrar som haft liknande problem och deras försiktighet skrämmer livet ur mig.
Hur kan ens barns välmående inte gå före ens konflikträdsla?
Äh, dra mig baklänges.

Nu ligger bebisen och sussar och jag vilar. Kroppen, vågar inte somna för då lär jag inte vakna.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards