Alla inlägg den 3 september 2014

Av myrealworld - 3 september 2014 22:20

Dagarna flyter på. Jag älskar att vara här med min Lilla familj. Det är vi och bara vi, hela tiden.

Efter en lååååång natt med beben som bökade x antal ggr för att sedan bli supermissnöjd vid 04-05. Tur Mathias vaknade och assisterade när jag var beredd att ge upp.
Den korta stund jag sov drömde jag att vi fick ett till barn, nu. Jag grät på bb i drömmer för jag var så slut över att ha lillbeben och nu en till mini. Jag grät och visste inte hur det skulle gå.
När jag berättade om min dröm för Mathias, suckade han och såg skraj ut. Han som vill ha en till typ nu.

Vi kom iväg till frullen. Så gott med serverad frukost!!!
Sedan gick vi till poolen där alla badade. Och vid lunch drog vi till stranden. Där åt vi och jag somnade vid beben en kort stund men det gjorde susen.

Vid fem drog hela familjen till gymmet, jag körde 30 min intervaller på löpbandet. Lämnade därefter en pöl på gymmet.

Åt middag på Burger king som kompensation och sen utforskade vi en annan del av side. Mer lokalbor och jag gillade det!!!!
Dit ska vi igen och äta.

Nu har jag och min tia haft en stund att prata och skratta. Så härligt, min älskling!

Svettig är förnamnet! As hell efternamnet

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards