Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av myrealworld - 24 augusti 2014 00:45

Då har vi bokat vår resa. Härligt med en spontanresa till solen.
Denna gång med två kids. Spännande!!

Samtidigt som jag är nervös, eller är det oro?!
Världen är uppochner, människor far så fruktansvärt illa ett stenkast härifrån och vi ska liksom bort från det trygga. Galet...
Jag tänker mig katastrofer. Jag tänker mig extremister i alla dess former, jag tänker mig stängda dörrar som om jag vore på flykt med två barn jag vill skydda mot allt ont.

Som sagt, jäkligt nice men med tanke på omständigheterna kan jag inte låta bli att tänka på hur skruvat det är.

Idag gjorde vi oss fina och gick iväg till sickla för att lyssna på panetoz och spana in sickla matfestival.
Tyvärr började det spöregna men vi körde ändå. Plutten fick lyssna på musik, leka med kompis osv. Mamman fick bubbla med kompis Anna och sedan hänga med andra vänner.

Sedan har vi bara myst härhemma.
Jag njuter. Jag njuuuuter!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards