Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av myrealworld - 19 augusti 2014 22:57

22:50 och vi är redo för sängen, haleluja!!!
Beben är söt men rätt missnöjd av sig under dagarna.
På kvällen när det är läggdags tycks inget vara skönt så vi vyssar och myser och håller nära till beben kan slappna av. Jag njuter, har ingen önskan att lämna barnet att somna bäst den vill...inte just nu iaf.
Så idag när det uppstod harmoni och bebisens ögonlock blev allt tyngre kom det över mig igen.
Det som hände när jag ammade min skrutt, jag blev så avslappnad och sååååå trött.

Tittade länge på min lilla skapelse och lät ögonen klippa. Njutbart att vara så nära. Bli påverkad av ngn annans energi.

Storisen är söt han med.
Så mammig när det kommer till kvällsrutinerna...gissa om jag känner mig älskad.
Vi sjöng och sen somnade han på tre röda.

Mina skatter!
Fylld av allt gott går jag nu och lägger mig. Men först två ZMA vitaminer för maximal återhämtning.

Av myrealworld - 19 augusti 2014 13:04

Storisen vaknade vid tolv inatt av att jag stod och rensade i datarummet.
Sedan kunde han inte sova om jag inte låg bredvid.
Mammagrisen kommer fram vid midnatt.
Så vi kom i säng vid 02, jisses!!!!
Jag tog beben inatt igen.
Han vaknade 5ggr, 06:30 tog Mathias över och jag fick sova 30 min.

Mitt i alla förkylningar och sömnlösa nätter som ger sorgliga symptom på kropp och själ känner jag PANIK.
Är detta sista ggn jag blir mamma? Sista ggn jag håller en bebis i famnen? Sista ggn jag tillåter min kropp att vara ett tillfälligt boende för ett mirakel skapat av oss?
Jag vill göra det igen, en gång till innan jag är klar...

Vi lämnade storisen och sedan åkte vi och fixade pass till beben.
Därefter åkte vi till Nacka forum, fika och lite shopping. Myyyyysigt!!!

Nu ska jag till gymmet. Kämpa bör man!!!
Tror ni jag orkar en femma på löpbandet???

Av myrealworld - 19 augusti 2014 01:07

Vaknade innan sex med skrutten idag som knappt kunde andas :( tycker att denna förkylning kan ta och försvinna nu.
Gissa om jag var död (som vanligt).

När stora skrutten skjutsades till dagis lekte jag och beben och sedan fick jag sova mig mätt.

Därefter gick vi till gymmet och jag var som ett barn på julafton. Försökte dock ta det lugnt.
Älskar att träna!!!!

Imorgon ska jag försöka att inte sova så mkt. Får se hur det går?!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards