Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av myrealworld - 12 augusti 2014 23:07

Idag pratade jag med en kvinna på förskolan vid hämtning som visade sig vara resurs åt ett barn i samma grupp som min skrutt.
Jag kände inte igen namnet så i bilen ställde jag ngra nyfikna frågor till mitt barn.

Mitt barn försökte beskriva kompisen:
- Hen som alltid har ryggsäck på sig och som kan både engelska och svenska...

Jag:
- åh, va fint. Vad har hen i ryggsäcken?

Mitt barn:
- ja, leksaker och sånt. Vatten.

Jag:
- jaha... Men hur kommer det sig att hen får ha leksaker med sig hemifrån fast inte ni andra får det?

Mitt barn:
- för att hen inte är precis som alla andra. Hen är liksom nyfiken på nya saker. Så därför får hen ha sina leksaker med sig.



Mitt hjärta smälter för denna varelse jag har skapat som är så fylld av kärlek och ömhet.

Om du läser detta ngn gång mitt älskade barn ska du veta att du är den klokaste människan jag känner.
Du är så omtänksam och så god i dina ord och handlingar.
Jag är oändligt tacksam för att du är min.

Av myrealworld - 12 augusti 2014 22:35

Har gått runt och känt mig full i två dagar nu. Idag ökade även huvudvärken i intensitet...
Jag klarar inte av huvudvärk och har därmed varit så sänkt idag.

Har sovit i två omgångar men känner mig ändå väldigt matt.
Räckte med en promenad till Food för lunch och jag var helt slut som artist.

Jo men, så om ni saknar berusningstillstånd i vardagen borde ni fixa det jag har.

Skämt å sido så blir jag lite orolig över att jag inte får ngra svar.
Jag blir stucken i armarna och sedan utskickad. Ah... Det känns jobbigt.

Av myrealworld - 12 augusti 2014 00:01

Teamet på Akuten (läkare 2st, sjuksyrror och undersyrror) konstaterade: diffus yrsel.
No shit sherlock?! Trodde jag förmedlade det men de menade på att man inte kunde se ngt akut sjuktillstånd och inga typiska symptom på specifik yrsel.
Tack o hej, leverpastej då!

Hemåt bar det. Tack för att du var med mig systra mi.
Här hemma väntade beben och Mathias.

Den känslan när man knappt vågar lyfta sitt barn för att man är rädd för att få yrsel och trilla.
Så vi la oss i sängen hängde där istället. Beben var inte så nöjd med det, blev dock väldigt mkt gladare när pappan kom och bar iväg med honom.

Däckade på tre röda. Sov som en död och vaknade av att min storis var hemma.
Hejja, bra jobbat mamman. Missade barnets första förskoledag, både hämtning och lämning.

Han verkar haft det toppen trots att båda hand pedagoger samt alla hans vänner.
Tufft i hjärtat men det kan vara bra för honom att få vara äldst for a change.

Sov gott

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards