Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av myrealworld - 11 augusti 2014 09:48

Mina vänner,
Akuten på Sös är som en långsam död men betoning på låååååååång.
Händer ingenting men de halvdöda blir fler.

Jag är inte halvdöd men väldigt yr.
Fick komma tillbaka imorse. Syrran kom och hämtade mig och här har vi suttit sedan 08.

Ska man inte få hjälp snabbare på akuten än på Vc?
På Vc behöver en sällan vänta länge, men här?!

Lyssnar på Coldplay och kings of Leon för att trycka undan ljudet av andras kräkningar.
Jag borde äta ngt men det rimmar inte ihop med hulkningar...

Hoppas ni mår bra

Av myrealworld - 11 augusti 2014 00:07

Blev istället en kväll på akuten.
Fy...

Fick yrsel när jag var och tränade idag, så pass att jag avbröt passet och gick hem.
Försökte stoppa i mig näring för att sedan gå och hänga med härliga Anna. Yrseln vägrade ge sig och ngt senare började även illamående och huvudvärken krypa på.
När båda barnen sov ringde jag 1177 för lite tips och blev tillsagd att ta mig till akuten, omedelbums.

Min fina syster och hennes kille kom och passade de sovande skatterna så Mathias kunde hänga med mig.

Efter att ha träffat en sjuksyrra och fått berättat för mig att det är 17st (!!!?!?!?) före mig, alltså minst 8 timmars väntetid så åkte vi hem. Men med prover tagna så Att jag kan söka vård imorgon och ha ett underlag.

Puh... Min kropp mår inte som den ska. Thats for sure

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards