Alla inlägg den 24 juli 2014

Av myrealworld - 24 juli 2014 00:57

Eftersom jag är en sån jävla intressant människa så vore det ju synd om ni inte visste mer om mig. Så vassegoda:

1. Fett med navelfobi. Vilket innebär att jag svettas och blir svimfärdig och kräkfärdig av tanken att behöva peta i min navel. Eller att ngn annan ska peta i min navel. Om jag vill vara extremt sadistisk tänker jag på spetsiga föremål som en kan råka få i naveln. Typ spetsen på ett paraply... *svimfärdig delux".

2. Jag har extremt svårt att sova på andra kuddar än våra egna. Blir även här äcklad av tanken på alla baciller.
Min värsta mardröm är att ngn gång råka dra bort örngottet och se katastoffläckarna i nyanser av gult och brunt...uuuuääää

3. Jag är extremt svag och karaktärslös när det kommer till socker. Nuff said... Typ. Finns inget jag tänker så mkt på som socker.

4. Hatar att bada i Sverige. Men har gjort det två ggr i år, första gången på fyra år.

5. Har knäskador sedan barnsben som jag trotsar grovt.

6. Älskar bearneise-sås...till det mesta.

7. Äcklas av att ta mig själv under fötterna när de är blöta... Huuua

8. Önskar jag kunde dansa, på riktigt. Att jag var dansare.

9. Är väldigt principfast. Tyvärr

10. Älskar fenomenet "att fika", "ta en kaffe"

11. Är sömnberoende. På riktigt. Skulle kunna sova hela dagarna. Mår psykiskt dåligt om jag inte får sova mkt.

12. Är en nattuggla...

13. Är lättskrämd.

14. Tävlar alltid med andra.

15. Hatar att ha varma fötter när jag ska sova.


Osv osv osv

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards