Alla inlägg den 9 juli 2014

Av myrealworld - 9 juli 2014 14:52

Underbart med sommar tycker jag! Min bästa och mest efterlängtade årstid med kruxet i år är att vår bebis är mini och därmed blir jag extra försiktig med värmen.
De små gullisarna mår ju inte så bra av denna hetta.

Idag packade vi ihop oss och åkte till Grisslinge. Parkerade oss i skuggan men till min förvåning har beben sovit konstant i sin vagn. Under ett lakan och i ett brus av ljud.
Gött!!!!!

Ikväll ska jag laga punkteringen på vagnen. Jävla skitvagn!
Skaffa inte en barnvagn med luftdäck.
Sånt bök

Av myrealworld - 9 juli 2014 01:14

Trots att jag är föräldraledig så har semester mode:t träffat mig och jag vet knappt vilken dag det är.
Idag åkte vi hemåt och möttes av en galen solnedgång....goooosh va man blir taget av det vackra.

Innan det var morgon tumultartad men lugnade sig allteftersom.
Har jag berättat om min galna familj?!
Vi åkte till stångtjärn för att njuta lite av sommaren.
Ngra badade, en sov, andra chillade och de flesta mumsade på diverse godsaker.

Sedan svängde vi förbi stadens second hand och tatillvara. Fyndade superfina kaffekoppar.

Efter gemensam middag och fika var det dags att vinka hejdå för denna gång.

Storisen grät hejdlöst över att behöva lämna sin mojmoj och Falun. Snart lugnade han Sig och båda kidsen somnade. Bebisen vaknade dock och höll låda fram till 23.
Storisen också men den ungen sov iaf hela bilresan.

Fotbollen sög, glad att jag inte drack ngt bubbel. Den spar jag till fredag, det är väl imorgon.... Eller?!

Natti på er lovers

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards