Alla inlägg den 7 juli 2014

Av myrealworld - 7 juli 2014 23:37

Hello,
Idag bjöd Falun på tropisk värme och ljumma vindar.
För varmt för beben att hänga vid badet så vi gick till stan. Inte så mkt bättre i butikerna tyvärr.
För första gången på länge shoppade jag åt mig.
Två shorts (inspirerad av sommaren) och ett par solbrillor.
Beben hängde på och så även the main women.

Vi fikade och sen tog vi oss hemåt.
Jag drog ut på en löprunda närmare 7km. Tungt i värmen men gick över förväntan. Behövde "bara" gå tre ggr.

Sedan har vi käkat och skrattat. Syster kom med sin kille och familjehänget var igång.
Imorgon drar vi hemåt för att landa lite och återgå till lite striktare kost.

Av myrealworld - 7 juli 2014 00:33

Idag blev jag redo för att ta steget och köpa hus.
Yes, jag struntar i var vi hamnar bara det är ett fint vitt hus med en tomt där jag kan ställa en studsmatta.

Där vi fikade idag fanns en studsmatta som jag och storisen hoppade på. Oooooh vilken lycka, vilken kul grej och vilken jäkla träning. Allt i ett.
Jag skrek till Mathias som drack kaffe att vi "mååååååååste köpa ett hus".
Han nappade direkt.

[Bild]

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards