Alla inlägg den 30 juni 2014

Av myrealworld - 30 juni 2014 00:50

Sån myspys dag!
Gick iväg och handlade mat med mamma som om hon bodde här och vi kunde hänga närhelst vi ville.
Sen fick jag, vi, äntligen egentid med vår storis. Vilken lycka att gå iväg till vårt favvohak och käka sushi. Mysungen min!

Sedan gick jag och mami iväg och sprang på gymmet. Kutade 5km på 28 minuter...helt okej då jag även sprang intervaller.

Stressade hem, duschade och sen hoppade in i bilen för att åka till T-centralen och hämta min momo och moster.
Älskade lilla momo, världens bästa.
Så härligt att ha henne här ???

När vi kom hem började frosseriet, när ens momo kommer från Iran med diverse godsaker så är det bara att äta.

Den stora finalen var att min godsak till syster överraskade med att komma förbi trots att hon var helt slut efter sin hemresa från marbella.
Jippieeeeho

Hela jag är fulländad ??


En Elfie (elevator selfie)


Sushikungen tillika mitt hjärtebarn


I väntan på momo blev vi uttråkade och smällde av ngra borfies (bored out selfies)

Fick denna av min sambo, min soulie

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards