Alla inlägg den 23 juni 2014

Av myrealworld - 23 juni 2014 23:24

Snart går vi och lägger oss.
Har längtat sedan klockan 21 men blivit avrådd att gå till sängs.

Rutinen är att fixa sig och sedan mata på Bullen och mysa lite. Men vad är väl rutiner och struktur när man har småttingar?! Huxflux var båda kidsen uppe och behövde kärlek och gos.
Hällde i beben välling för första gången (enligt doktorns ordination).
Och det slank ner (hen sov ju trots allt) och det kan bli hur som helst inatt.

Idag är jag helt slut i kroppen. Körde min morgonpromenad på löpbandet idag då det såg mörkt ut på himlen.
25 minuter skrapade jag ihop innan bebisen vaknade.
Då körde jag stretch och Tube roll på benen. Ajajaj men absolut behövligt då jag kör mkt ben och behöver få igång blodcirkulationen och lösa upp eventuella knutar.

Sedan åkte jag och Mathias till Nacka och strosade i butiker. Lunchade och sen bar det av hemåt.
Jag bytte om och gick till gymmet för ett kettlebellspass.... Och dra mig baklänges va jobbigt det var.
Svett och flås i 45 min. Crazy bananas....

The Walking dead (alltså jag) gick och hämtade mitt stora kärleksbarn och åkte till bibblan för lite egentid.
Vi lånade böcker, läste och bara var.
Jisses vad jag behövde det.

Mysig kväll och nu är jag redo för min bebisnatt och sedan en härlig tisdag.

Hoppas ni alla mår bra

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards