Alla inlägg den 19 juni 2014

Av myrealworld - 19 juni 2014 23:41

Ja hörni, ni vet ju att jag är svag för socker. Sen hormonerna har intagit min kropp har suget efter det söta ökat, markant.

Pakt:ade ihop mig med Anna om mindre socker och det har gått bra fram till idag. Jag åt glass.
Anna skrev att hon skulle äta vilket förslappade mig.
Dock tycker jag att det är så skönt att vi liksom redogör för varandra om vad vi äter.
Så Anna, jag åt en Nogger idag. Svalde den hel. Hade det inte varit för att jag kände mig pinig inför Mathias hade jag ätit minst en till glass. Vi har nämligen frysen full....

Av myrealworld - 19 juni 2014 22:20

Varför? Jo för att det inte finns så mkt mer att göra.
Inget blodigt men lite tillfräschning inför imorgon.
Det blir lugnt här i vårt hem.
Gymmet med hela familjen, sillunch, kanske lite utelek om vädret tillåter och sen grilla på kvällen.
Eller så sover jag hela dagen, så skönt det vore.

Idag hängde vi i port 73 och strosade. Köpte mig schampoo och balsam från TIGI men väl hemma såg jag att det var för män.
Suck...
Varför gör man schampoo specifikt för män?
Vad händer om jag använder den?
Varför händer detta alltid mig?

Iaf...
Nu ska det städas

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards